hektisk vecka,

Hi everybody (Apu röst)
Denna veckan har varit ack för stressig.
Måndag var det Gmu prov
Tisdag var Matte nationella
Onsdag var Svenska redovisnig samt The Wall premiär
Så idag stannade jag hemma för att inte dö typ.
Har en psykologi inlämning tills imorgon men kan inte komma på något att skriva om.
Ska snart hämta mitt fina nya pass med mamma min.
Sen måste jag få det gjort. Så jobbigt kan det ju inte vara :)
På måndag drar Es2B till la France :) Känns lite konstigt men ska bli kul att träffa alla igen & upptäcka ett nytt land.

Sitter & lyssnar på Veronica Maggios album Satan i Gatan. Sjukt bra :)
Ska försöka börja på ps nu.

Ha det gött mina små filurer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0