Söndags slapp

Godmorgon everybody :)
Sitter hemma hos my bf and just chilling.
Ska snart hem, göra så lite som möjligt
och förbereda mig för måndagen, första psykologi B lektionen.
Börjar 8.20, slutar 9.20 sen är nästa lektion 12.10.
Awesome, neeeej.
Sen är det bara en vecka kvar :):):):):):):):)

Var väldigt mysigt hemma hos Alice i lördags :)
Jag, Alice, Anna & Malin myste med Alices lillebror Joakim
käkade tacos, kollade Let's Dance & Fantom of the Opera :)
Glömde min kamra, så kanske kommer lite bilder imorgon :)

Puss på ruuuuuuuumpa

Kommentarer
Postat av: A

Nej, du har ju sång också:)

2011-02-27 @ 13:43:03
Postat av: C

Jag vet, orkade bara inte skriva de. Men det är bara en halvtimme så ingen skillnad :P

2011-02-27 @ 14:38:07
URL: http://mouthwazzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0