Nystart

En kvinna sa till mig igår "du bloggar aldrig längre ju!"
So I am back bitches!

Försöker göra bloggen lite snygg. Försöka se lite proffsig ut (a)
Vet inte om det går så bra.
Om den ser lite fuckad ut så är det för jag har ingen aning vad jag gör :P

På tisdag är det två år sen jag & Niklas blev tillsammans.
Liten bild som är tagen 20/2-09

Är vi inte helt underbart söta, lite pinsam kärlek :)

Det är bara klaga om det blir tråkiga inlägg,
skriv lite förslag vad jag ska skriva om vettja :)

peace my little wannabes ;)

Kommentarer
Postat av: A

Hhhm... Vem kan ha sagt det?:o:o

Blev för övrigt skitchockad när jag såg att du har en ny layoutxD fast på ett bra sätt ofc:D

2011-02-20 @ 17:54:09
Postat av: C

Osäkert, därför skrev jag kvinna.

Har kämpat som fan :P so I am glad you like it :)

2011-02-20 @ 18:01:55
URL: http://mouthwazzh.blogg.se/
Postat av: flaggstångskoppsputsaren

det är grymt carro!! :D

nu ska jag följa din blogg bara för de ;)

2011-02-20 @ 19:18:37
Postat av: C

Åhh tack Malin :):)

prestationsångest

Jag ska inte svika dig min lilla honeypuffvän :):)<3

2011-02-20 @ 20:23:10
URL: http://mouthwazzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0