björkö

Varit uppe i Vassbotten & levt skogsliv den 3-6.
Anna tog lite kort på mig & Niklas i fredags :D
Nu är jag på Björkö hemma hos min moster.
Passade mina tre små djävuls kusiner igår för Janne & Lisbeth skulle på Madonna.
Men det var mysigt att få umgås med några obekymrade själar.
Fick byta blöja för första gången i mitt liv, som tur var så hade Nikolina bara kissat.
Badade i havet för första gången, men glömde mina bikini trosor på stranden tydligen.
På kvällen så myste vi med popcorn, chips, godis & coca-cola.
Tittade på "Over the Hedge". Sen så skulle Nikolina sova, så jag fick gå och lägga henne.
Så kollade jag, Mathilda & Josephina på "Harry Potter & den Flammande Bägaren".
När den var slut var jag trött som satan, men det var varmt som solen i rummet.
Men jag fick en godnatts sömn ändå.
Just nu så är det regnigt & molnigt, ska snart dra hemåt.
Nu ska jag äta pannkakor som moster gjort.

Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0